Webdesign
Voor een professionele website
Online presence ontwikkelen?
Meer bekendheid ontwikkelen door online uw ambitie en passie te communiceren. Door een bedrijfswebsite van Webprofessor ontwikkelt u online presence, wat zorgt voor meer bekendheid en mogelijk nieuwe klanten. Uw bedrijfswebsite zal 24 uur per dag voor u bekendheid ontwikkelen. Hierdoor zal u plaatselijk beter worden gevonden in Google en zult u een groter bereik ontwikkelen met mogelijk nieuwe klanten.
Uniek maken tijdens een sollicitatie?
Recruiters googlen steeds vaker om te kijken wat ze over u kunnen vinden. Webprofessor kan u helpen door een uniek online portfolio webdesign te maken. Hierin kunnen al uw projecten en opdrachten visueel worden weergeven en kunt u uzelf voorstellen door middel van beeld en tekst. Webprofessor zorgt ervoor dat u zichzelf kan onderscheiden tijdens een sollicitatie en altijd uw werk online tentoon kan stellen op uw website.
Uw eigen producten online verkopen?
Steeds meer mensen kopen online producten en u kan dat ook! Webprofessor kan voor u een webshop ontwerpen, waarop uw producten visueel en overzichtelijk tentoon worden gesteld. Voor elk product is er een online markt, die u kunt bereiken door een webshop van Webprofessor. Tevens kan er conversie optimalisatie voor webshops worden toegepast, waardoor uw producten beter worden verkocht op uw webshop.
Met het webdesign in Oirschot uitgevoerd door Webprofessor, wordt er een nieuwe unieke website gebouwd die aan uw wensen voldoet. Door het persoonlijke contact en de ervaring, krijgt u de website of webshop die u wenst te hebben. Het ontwikkelen van een website gaat volgens 5 fases. Deze fases bestaan uit 15 stappen, waarbij we bij iedere stap samen dichterbij uw nieuwe website komen. Of dit nu een bedrijfswebsite, online portfolio website of webshop is, door deze 15 stappen kunnen we proosten op een website die uw verhaal en visie verteld en zorgt voor ‘online presence’.
Belangrijk voor Webprofessor is dat u zich op uw gemak voelt en geen overhaaste besluiten maakt. Samen kijken we naar wat voor u mogelijk is en wat bij uzelf of uw bedrijf het beste past. Scrol naar beneden en lees het webdesign stappenplan om achter de Webprofessor werkwijze te komen.
In de ‘hoi’ fase, maken we kennis met elkaar door ‘hoi’ te zeggen. Door met elkaar in gesprek te gaan, komt Webprofessor achter uw behoeftes en verwachtingen voor uw nieuwe website of webshop. Wat zijn de Unique Selling Points (USP’s) van uw bedrijf, die in de nieuwe webdesign van uw website geïmplementeerd moeten worden. Tijdens de ‘hoi’ fase komen 3 punten aan bod:
Door dit gesprek in de ‘hoi’ fase, wordt er naar uw behoeftes en verwachtingen geluisterd. Hierop stellen we samen een lijst op, met daarop uw wensen over uw toekomstige website. Webprofessor zal hierdoor in de volgende fase de eerste stappen kunnen zetten richting uw nieuwe bedrijfswebsite, online portfolio website of webshop.
Nadat Webprofessor alles over u en uw bedrijf weten, worden de eerste stappen richting en nieuw webdesign gezet. De afgesproken pagina’s worden voor u gebouwd en de gehele indeling van de website ontwerpen wordt ontworpen. Tussentijds houden we via mail en telefoon contact, zodat Webprofessor tijdens het ontwikkelen van de website al op uw wensen kan bijsturen. Ook stuurt u de content voor op de pagina’s of schrijft Webprofessor deze voor u en kunt u deze controleren. Tijdens de digital prototype fase komen 3 punten aan bod:
4. Bouwen van het aantal pagina’s.
5. Het webdesign ontwerpen.
6. Kleurstelling van de website maken.
Aan het einde van deze fase is er een afspraak gepland voor de volgende fase, waarbij u het eerste prototype krijgt te zien en feedback mag geven.
Nu het eerste prototype van de website klaar is en we met elkaar rond te tafel zitten, gaan we samen de Ja/Nee fase in. Hierin gaan we met elkaar alle punten af van de website en het design, waarop een ja of nee wordt aangegeven. Vindt u de (mogelijk) nieuwe huisstijl mooi en kloppen de verschillende indelingen van de pagina’s? Ook wordt er in de Ja/Nee fase grondig gekeken naar de teksten op de verschillende pagina’s. Tijdens de Ja/Nee fase komen 4 punten aan bod:
7. De fouten punten opschrijven.
8. De goede punten opschrijven.
9. Nieuwe ideeën opschrijven.
10. De website definitief op papier hebben staan.
Nadat het prototype van uw bedrijfswebsite, online portfoliowebsite of webshop is gekeurd, gaat Webprofessor aan de slag met uw feedback om zo tot de gewenste website te komen.
Door de goede punten van de prototype site te behouden en de slechte punten te verbeteren, wordt uw bedrijfsidentiteit compleet gemaakt op de nieuwe website. De website is hierdoor klaar voor de livegang. Ook worden de nieuwe ideeën in het webdesign geïmplementeerd. Webprofessor werkt hard in deze fase om uw website aan al uw behoeftes te voldoen. Hierdoor kunt u aftellen en tijdens de laatste afspraak de champagne open trekken, om te proosten op de nieuwe website van u. Tijdens de 3,2,1, live fase komen 2 punten aan bod:
11. Feedback en nieuwe ideeën verwerken.
12. ‘Champagne afspraak’ maken.
Door te proosten op de livegang, feliciteert Webprofessor u met uw nieuwe website. Daarnaast zal u uw website up-to-date wilt blijven houden en ook nieuwe content wilt blijven toevoegen. Hierin kan Webprofessor u ondersteunen door de ‘Stoomcursus website onderhouden’.
In de puntjes op de ‘i’ fase, maken we afspraken hoe Webprofessor u kan ondersteunen om uw website up-to-date te blijven houden. Webprofessor wilt u met kleine aanpassingen en problemen gratis helpen. Wilt u bijvoorbeeld een nieuwe afbeelding op uw website, maar snapt u niet hoe u dit kan doen? Bel of mail Webprofessor en u wordt zeker geholpen. Tijdens de puntjes op de ‘i’ fase komen 3 punten aan bod:
13. Webprofessor service afspraken maken.
14. U met kleine problemen blijven helpen.
15. Mogelijk andere Webprofessor diensten zoals zoekmachine optimalisatie voor u uitvoeren.
Door een service contract op te stellen, kan Webprofessor u helpen met kleine problemen, zodat uw website altijd blijft werken. Tevens kunt u zoekmachine optimalisatie bij Webprofessor uit laten voeren, voor een speciale prijs.